استخدام دانشجویان رشته های فنی و مهندسی

توضیحات
نام
آراد
موقعیت
دامغان
آدرس
مشهد بلوار پیروزی میدان هنرستان
تلفن
051187999344
موبایل
09150012123
ایمیل
به روز رسانی 6 سال و7 ماه و 19 روز و 53 دقیقه 59 ثانیه پیش
استخدام نیمه وقت و تمام وقت دانشجویان رشته های فنی و مهندسی
یک کار بسیار پر سود در فضای کاری نسبتا بکر و پر نشاط. را با ما تجربه کنید .
یکی از مسیرهای بسیار روشن در حوزه کار و فعالیت اقتصادی فعالیت در زمینه ی رباتیک دانش آموزی است.
شرکت صنایع رباتیک آراد با شماره ثبت ۳۹۲۵۹ و دارا بودن مجوزهای مختلف از مراجع ذیصلاح از افراد علاقه مند در این حوزه ی کاری دعوت به همکاری می نماید.
علاقه مندان از تمام رشته ها می توانند در این طرح مشارکت نمایند مشروط بر آنکه در آموزش های مجازی شرکت داشته باشند و مطالب آموزشی مورد نیاز را از سایت دریافت نمایند.
صنایع رباتیک آراد با بیش از ۸ سال فعالیت در عرصه رباتیک دانش آموزی و دارای مجوزهای مختلف از وزارت آموزش و پرورش ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، وزرات صنعت معدن و تجارت در حال گسترش ظرفیتهای کاری خود در سراسر کشور می باشد.
فعالیت در این حوزه عمدتا به صورت پاره وقت بوده و به طور متوسط به ازای ۵ ساعت کار روزانه معادل حداقل ۷۰۰ هزار تومان می باشد.
آموزش های لازم در آراد از طریق ساختار lms ( کلاس های مجازی آموزشی ) به همکاران ارائه گردیده و حداکثر روال آماده سازی حدود ۳ هفته می باشد.


کد آگهی : 21554 بازدید :6563

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های استخدام و آماده به کار اتوكار ، بافنده و برشکار 2 مورد
دوخت شلوار زنانه

دوخت شلوار زنانه

مریم نوری
1402/7/8 12:35:34

دوخت شلوار زنانه بیرون بر

استخدام دانشجویان رشته های فنی و مهندسی

استخدام دانشجویان رشته های فنی و مهندسی

آراد
1396/5/9 10:00:44

استخدام نیمه وقت و تمام وقت دانشجویان رشته های فنی و مهندسی یک کار بسیار پر سود در فضای کاری نسبتا بکر و پر نشاط. را با ما تجربه کنید . یکی از مسیرهای بسیار روشن در حوزه…